loading...

فروشگاه غزل

یخچال نکست 3 الجی ساید بای ساید GCJ-267PHL

گليم سنتي ، دست بافت

گليم سنتي ، دست بافت ، سايز 60*100
کفش زیره نسوز صبا

کفش زیره نسوز صبا PU & RU
درگاه پرداخت نکست پی

nextpay
غزل بازدید : 154 چهارشنبه 1395/12/18 زمان : 20:28 نظرات (0)

خرید پستی
قیمت این محصول: 5,950,000 تومان

یخچال نکست 3 الجی ساید بای ساید GCJ-267PHL

(LG Side by Side Refrigerator (GCJ-267PHL

 

 

مشخصات:

کمپرسور اینورتر خطی
آبسردکن
یخ ساز
فیلتر آب
بو گیر
هشدار درب
محفظه بار ×
بدون برفک
جریان برودتی یکنواخت در طبقات
سیستم کنترل رطوبت و دما
محفظه میوه و سبزیجات
قفل کودک
گردش هوای چندگانه
محفظه میوه و سبزیجات با رطوبت قابل تنظیم
سازنده کره
روشنایی داخلی ال ای دی
طبقه تاشو

 

 

یخچال الجی 267 از زیباترین و جدیدترین یخچال های ال جی می باشد که ساید بای ساید و درب روی درب می باشد.این یخچال دارای ظرفیت زیاد 910 لیتر  بوده و به راحتی مقدار زیادی از خوراکی و مواد غذائی را با وجود طبقه ها و کشوهای زیادی که دارد در خود جای می دهد.این یخچال دارای فیلتر بهداشتی وو ضد عفونی کننده هایجین فرش الجی برای تازگی و طراوت مواد و همچنین بو زدائی می باشد.وجود آبریز و یخساز از ویژگی های دیگر یخچال الجی 267 می باشد.با خرید یخچال 267 الجی تازگی و طراوت را به میوه ها وزیبائی را به آشپزخانه خود ببرید.برای جلوگیری از اتلاف انرژی الجی هشدار باز ماندن درب و قفل کودک را در این یخچال به کار برده است.هرچند که با وجود کمرسور خطی اینورتر مصرف انرژی تا 70 در صد کاهش پیدا می کند و صدای یخچال بسیار کم می شود.

 

ذخیره سازی هوشمند الجی 267

دسترسی سریع و آسان همراه با کاهش مصرف انرژی به کمک سیستم ذخیره سازی هوشمند. یخچال ساید بای ساید ال جی 267 راه هوشمندانه‌تری را برای مرتب نگه داشتن مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می‌دهد.

 

 

 

کمپرسور خطی یخچال ساید بای ساید ال جی 267 در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو است. کمپرسور خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رسیدن به سطح انرژی +AA کاهشش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.

 

 

 

 

فیلتر بهداشتی – Hygiene Fresh

Hygiene Fresh در یخچال فریزر ال جی 267 یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر 4 لایه جهت از بین بردن گرد و غبار، قارچ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال می‌باشد. این فیلترر بهداشتی باکتری‌های داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می‌ کند.

 

 

قیمت : 5950000تومان  

 

سیستم های ذخیره سازی هوشمند یخچال الجی 267:

 

سینی کشویی:

 

به لطف کشویی بودن یکی از طبقه‌های داخلی یخچال، خیلی راحت‌تر می‌توانید به موارد مورد نیاز که در انتهای یخچال قرار دارند، دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است صفحه را به بیرون بکشید تا همه چیز دم‌دست شما باشد.

 

                                      

 

 

جعبه ذخیره مواد به صورت کج:

با این نوآوری وسایل بیشتری در یخچال می‌توانید جای دهید.

 

 

 

قفسه تاشو:

به لطف وجود قفسه تاشو می‌توانید از فضای داخلی بیشتری در یخچال بهره‌مند شوید. با این ایده، دیگر با خیال راحت بطری‌ها و ظرف‌های بلند را می‌توانید در یخچال جا دهید.

 

 

 

سینی کشویی:

به لطف کشویی بودن یکی از طبقه‌های داخلی یخچال، خیلی راحت‌تر می‌توانید به موارد مورد نیاز که در انتهای یخچال قرار دارند، دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است صفحه را به بیرون بکشید تا همه چیز دم‌دست شما باشد.

 

 

 

 

 

روش خرید: بعد ثبت سفارش با شما تماس گرفته و بعد از نهایی شدن شفارش و انتخاب قطعی از جانب شماما وجهی رو به عنوان بیعانه (حدود 10 درصد از کل هزینه)از شما دریافت کرده و به وسیله پیک ،اجناس رو برای شما ارسال خواهیم کرد و شما خریداران عزیز بعد از اطمینان از سالم بودن جنس خریداری شده تان ماباقی هزینه را درب منرل پرداخت خواهید کرد. 

 

قیمت : 5950000تومان 


خرید پستی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش کالای ارزان ولوازم گوناگون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2305
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 2,402
  • باردید دیروز : 3,029
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 2,402
  • بازدید ماه : 32,469
  • بازدید سال : 230,584
  • بازدید کلی : 897,803
  • کدهای اختصاصی
    دوره کسب درآمد از تولید و فروش محصولات دیجیتال پاورپوینت تحلیل برج نوآوری باشگاه جاکیa target="_blank" href="https://www.my.sefaresh.net/aff.php?aff=385">سامانه هوشمند پیام کوتاه ' href='https://rozblog.com/click/f4bb4303-fd32-43ac-ab6c-55038cfef836' target='_blank'> ورکفا :: استخدام افراد فریلنسر و برون سپاری کارها

    شهدای کازرون

    شهدای کازرون

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جست و جوی گوگل
    سیستم همکاری در فروش پوشه سرویس کسب درامد پوشه یونی کد وبسمتر - فروشگاه قالب و کد | دانلود قالب رزبلاگ ، وردپرس و ...

    javahermarket

    پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی

    دانلود فایل پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی(صنعت ساختمان و توسعه پایدار) ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.


    مشخصات فایل
    تعداد صفحات26
    حجم1247 کیلوبایت
    فرمت فایل اصلیpptx
    دسته بندیمعماری

    توضیحات کامل

    پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی(صنعت ساختمان و توسعه پایدار) ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

     

    بخشی از متن:
    در عصر حاضر انرژي يكي از مهمترين شاخصه هاي اقتصادي و تامين آن از ابزارهاي سياسي دولت ها بشمار مي رود. پر واضح است كه با توجه به محدوديت منابع انرژي و همچنين هزينه هاي استخراج و بهره برداري، با روند روبه رشد بهاي انرژي مصرفي روبرو مي باشيم بطوريكه پس از بحران انرژي در سال 1973 كشورهاي اروپايي و توسعه يافته صنعتي اقدام به اجراي فعاليت هاي صرفه جويانه و تدوين قانون جامع انرژي اروپا نموده اند زيرا صرفه جويي در مصرف انرژي بعنوان يك سرمايه گذاري مي تواند موجبات كاهش هزينه هاي عمومي را فراهم آورد. در عين حال براي سازمان ها و مراكز مصرف انرژي كاهش هزينه ها در هنگام كمبود منابع مالي و مشكلات بودجه اي اقدامي بسيار مفيد و سازنده بشمار مي رود.
    در سال ۱۹۹۲ در «کنفرانس زمین» توسعه پایدار چنین تعریف شد:
    رفع نیازهای نسل حاضر بدون مصالحه با نسل‌های آینده در باره نیازهای آن‌ها.
    کمیسیون جهانی محیط زیست، توسعه پایدار را این گونه تعریف کرد: «توسعه پایدار فرایند تغییری است در استفاده از منابع، هدایت سرمایه گذاری‌ها، سمت گیری توسعه تکنولوژی و تغییری نهادی است که با نیازهای حال و آینده سازگار باشد.»
    و...

     

    فهرست مطالب:
    مقدمه
    شاخص های توسعه پایدار
    تاریخچه
    تعریف توسعه پایدار
    اهداف توسعه پایدار
    بررسی کامل صنعت ساختمان و توسعه پایدار
    مبحث 19 مقررات ملی ساختمان


    این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

     

    هدیه محصول:
    فایل ورد سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)-ساختمان هوشمند(7 صفحه)


    توضیحات بیشتر و دانلود



    صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
    محصولات گلبهار
    کانال تلگرام غزل