loading...

فروشگاه غزل

بخارشوی استیم مستر Steam Master X10

گليم سنتي ، دست بافت

گليم سنتي ، دست بافت ، سايز 60*100
کفش زیره نسوز صبا

کفش زیره نسوز صبا PU & RU
درگاه پرداخت نکست پی

nextpay
غزل بازدید : 449 شنبه 1396/05/07 زمان : 20:19 نظرات (1)
بخارشوی استیم مستر Steam Master X10
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی

بخارشوی استیم مستر  Steam Master X10

بخار شوی استیم مستر با طراحی جدید، زیبا و سبک خود توانسته است نسل پیش از خود را پشت سر بگذارد و در جهت رفاه و آسایش و بهداشت خانواده ها خدمت رسانی نماید.
بخارشوی استیم مستر همانند هر بخارشوی دیگری با تبدیل آب به بخار داغ و پر فشار؛ نه تنها تمام سطوح را تمیز و پاک می کند بلکه تمامی میکروب ها و آلودگی ها را نیز با دمای بالای بخار آب از بین برده و به خوبی به ضدعفونی سطوح می پردازد بدون نیاز به کوچکترین و کمترین میزان مواد شوینده شیمیایی و یا حساسیت زا. این یکی از بهترین روش های زدودن میکروب از وسایل و لوازم خانگی می باشد.
http://www.takshop91.us/uploads/831_1437587248.jpg

سَری های کاربردی و قابل تعویض بخارشوی استیم مستر می تواند به راحتی دسترسی به سطوح مختلف از هر جنسی را میسر سازد. اعم از چوب خوب واکس خورده، سرامیک، کاشی، شیرآلات، شیشه، فلز، فرش، سنگ، لمینیت و بسیاری سطوح دیگر...
http://www.takshop91.us/uploads/831_1437593568.jpg

حوله هایی از جنس میکروفیبر بهترین خاصیت جذب آب و مواد را به خود دارند، در بخارشوی استیم مستر، این الیاف به صورت حوله ای با پرزهای بلند تعبیه شده اند تا به خوبی بخار آب و کثیفی ها را جذب کرده و بلافاصله سطح را به خوبی خشک نمایند.
بخار آب خارج شده از دستگاه با قابلیت تنظیم بر روی 4 حالت، ( کم، متوسط، داغ و داغ با اسپری ) به دلیل داغی زیاد بلافاصله پس از خروج از دستگاه و جدا کردن آلودگی ها از سطوح، سریعاً بخار شده و هیچ ردی از خود به جای نمی گذارد و همچنین الیاف حوله ای سر کف شو می تواند به راحتی کمترین مقدار خیسی باقیمانده از بخار کف شو را خشک کرده و کار را به پایان برساند.
http://www.takshop91.us/uploads/831_1437586410.jpg

ویژگیهای بخارشوی استیم مستر :


1300 وات
حجم مخزن دستگاه 400 میلی لیتر می باشد
وزن دستگاه با مخزن پر آب، حدود 2 کیلو و 200 گرم
دسته دستگاه جدا می شود تا جای کمتری را اشغال کند
قابلیت تنظیم دمای بخار خارج شده از دستگاه
سری مخصوص لاستیکی به همراه حوله ویژه پاک کردن شیشه
سری مخصوص به همراه دو برس برای سابیدن جرم های سخت از سطوح
حوله مخصوص زدودن گرد و غبار به همراه بخار
حوله مخصوص برای بخار دادن به البسه و مبلمان و پرده ها برای از بین بردن چین و چروک و بو
سری سه گوش کف شو برای دسترسی آسان به همه زوایا و گوشه و کنارها به همراه حوله چسبد

 

 

بخار شوی ایکس 5 X5 با طراحی جدید، زیبا و سبک خود توانسته است نسل پیش از خود را پشت سر بگذارد و در جهت رفاه و آسایش و بهداشت خانواده ها خدمت رسانی نماید.
بخارشوی هاش دو اُُ ماپ الترا ایکس 5 همانند هر بخارشوی دیگری با تبدیل آب به بخار داغ و پر فشار؛ نه تنها تمام سطوح را تمیز و پاک می کند بلکه تمامی میکروب ها و آلودگی ها را نیز با دمای بالای بخار آب از بین برده و به خوبی به ضدعفونی سطوح می پردازد بدون نیاز به کوچکترین و کمترین میزان مواد شوینده شیمیایی و یا حساسیت زا. این یکی از بهترین روش های زدودن میکروب از وسایل و لوازم خانگی می باشد.

http://www.takshop91.us/uploads/831_1437593295.jpg

سَری های کاربردی و قابل تعویض بخارشوی ایکس 5 می تواند به راحتی دسترسی به سطوح مختلف از هر جنسی را میسر سازد. اعم از چوب خوب واکس خورده، سرامیک، کاشی، شیرآلات، شیشه، فلز، فرش، سنگ، لمینیت و بسیاری سطوح دیگر.

http://www.takshop91.us/uploads/831_1437587356.jpg

حوله هایی از جنس میکروفیبر بهترین خاصیت جذب آب و مواد را به خود دارند، در بخارشوی ایکس پنج، این الیاف به صورت حوله ای با پرزهای بلند تعبیه شده اند تا به خوبی بخار آب و کثیفی ها را جذب کرده و بلافاصله سطح را به خوبی خشک نمایند.
بخار آب خارج شده از دستگاه با قابلیت تنظیم بر روی 4 حالت، ( کم، متوسط، داغ و داغ با اسپری ) به دلیل داغی زیاد بلافاصله پس از خروج از دستگاه و جدا کردن آلودگی ها از سطوح، سریعاً بخار شده و هیچ ردی از خود به جای نمی گذارد و همچنین الیاف حوله ای سر کف شو می تواند به راحتی کمترین مقدار خیسی باقیمانده از بخار کف شو را خشک کرده و کار را به پایان برساند.

http://www.takshop91.us/uploads/831_1437590088.jpg

یکی از ویژگی های طراحی ویژه این بخارشو، شکل ظاهری آن است که علاوه بر سبک بودن دستگاه به حمل راحت آن کمک می نماید. طول سیم به قدری بلند است که می توانید آن را دورتا دور خانه بکشید و استفاده نمایید.
وجود خرطومی مجزا برای سری شیشه، برس های سابنده، سری مخصوص بخار دادن به البسه و مبلمان و پرده و ... از دیگر امکانات بخار شوی ایکس فایو می باشد که به قسمت مخزن قابل تفکیک از دسته دستگاه متصل شده و 5 کار را در یک وسیله ساده و سبک برایتان میسر می نماید.
مخزن آب دستگاه به خوبی نمایان و قابل مشاهده است و شما می توانید از خالی شدن آب درون دستگاه آگاه شوید. دریچه ورود آب به مخزن نیز شرایط ساده و بسیار آسانی دارد.
http://phototakshop91.com/new/Deal_15122011_Yasamstore(1).jpg
 
قیمت این محصول فقط 190000تومان می باشد
 


قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود فیلم در تاریخ 1396/05/07 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.وبلاگ خوبی دارید فقط اگر میشه فونت هاشو یکم بزرگتر کنید عالی میشه
موفق باشید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش کالای ارزان ولوازم گوناگون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2305
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 371
  • بازدید امروز : 1,131
  • باردید دیروز : 1,964
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 16,231
  • بازدید ماه : 68,134
  • بازدید سال : 316,225
  • بازدید کلی : 983,444
  • کدهای اختصاصی
    دوره کسب درآمد از تولید و فروش محصولات دیجیتال پاورپوینت تحلیل برج نوآوری باشگاه جاکیa target="_blank" href="https://www.my.sefaresh.net/aff.php?aff=385">سامانه هوشمند پیام کوتاه ' href='https://rozblog.com/click/f4bb4303-fd32-43ac-ab6c-55038cfef836' target='_blank'> ورکفا :: استخدام افراد فریلنسر و برون سپاری کارها

    شهدای کازرون

    شهدای کازرون

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جست و جوی گوگل
    سیستم همکاری در فروش پوشه سرویس کسب درامد پوشه یونی کد وبسمتر - فروشگاه قالب و کد | دانلود قالب رزبلاگ ، وردپرس و ...

    javahermarket

    پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی

    دانلود فایل پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی(صنعت ساختمان و توسعه پایدار) ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.


    مشخصات فایل
    تعداد صفحات26
    حجم1247 کیلوبایت
    فرمت فایل اصلیpptx
    دسته بندیمعماری

    توضیحات کامل

    پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی(صنعت ساختمان و توسعه پایدار) ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

     

    بخشی از متن:
    در عصر حاضر انرژي يكي از مهمترين شاخصه هاي اقتصادي و تامين آن از ابزارهاي سياسي دولت ها بشمار مي رود. پر واضح است كه با توجه به محدوديت منابع انرژي و همچنين هزينه هاي استخراج و بهره برداري، با روند روبه رشد بهاي انرژي مصرفي روبرو مي باشيم بطوريكه پس از بحران انرژي در سال 1973 كشورهاي اروپايي و توسعه يافته صنعتي اقدام به اجراي فعاليت هاي صرفه جويانه و تدوين قانون جامع انرژي اروپا نموده اند زيرا صرفه جويي در مصرف انرژي بعنوان يك سرمايه گذاري مي تواند موجبات كاهش هزينه هاي عمومي را فراهم آورد. در عين حال براي سازمان ها و مراكز مصرف انرژي كاهش هزينه ها در هنگام كمبود منابع مالي و مشكلات بودجه اي اقدامي بسيار مفيد و سازنده بشمار مي رود.
    در سال ۱۹۹۲ در «کنفرانس زمین» توسعه پایدار چنین تعریف شد:
    رفع نیازهای نسل حاضر بدون مصالحه با نسل‌های آینده در باره نیازهای آن‌ها.
    کمیسیون جهانی محیط زیست، توسعه پایدار را این گونه تعریف کرد: «توسعه پایدار فرایند تغییری است در استفاده از منابع، هدایت سرمایه گذاری‌ها، سمت گیری توسعه تکنولوژی و تغییری نهادی است که با نیازهای حال و آینده سازگار باشد.»
    و...

     

    فهرست مطالب:
    مقدمه
    شاخص های توسعه پایدار
    تاریخچه
    تعریف توسعه پایدار
    اهداف توسعه پایدار
    بررسی کامل صنعت ساختمان و توسعه پایدار
    مبحث 19 مقررات ملی ساختمان


    این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

     

    هدیه محصول:
    فایل ورد سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)-ساختمان هوشمند(7 صفحه)


    توضیحات بیشتر و دانلود



    صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
    محصولات گلبهار
    کانال تلگرام غزل